Bestellen en betalen


Vragen over bestellen en betalen

Voor wie?
Iedereen kan bij ons inkopen, zowel particulieren als bedrijven en instellingen.

Onze prijzen:
Bij de artikelen op de website worden de prijzen zowel inclusief als exclusief getoond. Met uitzondering van de verzendkosten. Deze worden apart berekend, afhankelijk van het gewicht en de grootte van uw order.

Verzendkosten:
Orders vanaf 50,- bezorgen wij gratis. Bestelt u voor minder dan 50,-, dan rekenen wij 4,95 verzendkosten.

Onze voorraad:
Op onze website staat op de artikelpagina of deze nog voldoende op voorraad is. Als een artikel niet op voorraad is, dan kunt u deze ook niet bestellen. Wel kunt u uw e-mail adres achterlaten bij ons. Wij zullen u dan eenmalig een e-mail sturen als deze weer voorradig is.
Mocht u een artikel besteld hebben, dat alsnog niet op voorraad is, dan ontvangt u hierover bericht van ons. Er worden geen extra verzendkosten berekend over artikelen die worden nageleverd.

Wilt u zeker weten of wij een artikel kunnen leveren? Neem dan contact met ons op, dit kan telefonisch op werkdagen tussen 9.00 en 17.00, 0181 621 529. Of per mail.

Als eenmalige koper een aankoop doen:
U kunt bij ons afrekenen als gast of als vaste klant. Wilt u als gast afrekenen? Dan vragen wij u wel uw naam, adres, email en telefoonnummer in te vullen. Wij gebruiken deze gegevens alleen om uw bestelling te verwerken en verzenden. 
Als vaste klant geniet u van enkele voordelen, zoals een korting op veel bestelde artikelen. Wilt u afrekenen als vaste klant dan dient u in te loggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Heeft u deze niet, dan kunt u zich eerst registreren. Meer informatie over het registreren vindt u onderstaand.

Registreren:
Registreren is niet verplicht. Waarom dan registreren? U kunt na registratie gebruik maken van de mogelijkheid om te betalen op factuur. Verder profiteert u na registratie van diverse acties en voordelen.

Ons afrekenproces:
U dient alle gevraagde gegevens in te voeren. Bent u al ingelogd? Dan dient u de ingevulde gegevens te controleren. Vervolgens dient u uw bestelling nogmaals te controleren alvorens u kunt afrekenen. Het afrekenproces wordt bij ons verzorgd door Sisow. Na betaling ontvangt u van ons een bevestigingsmail en een betalingsreferentie. 

Minimale orderwaarde:
Wij hanteren geen minimale orderwaarde.

Onze betaalmogelijkheden:
Bij ons kunt u kiezen om te betalen middels Ideal, bankoverschrijving, Paypal of op factuur. U kunt alleen betalen op factuur als u bij ons geregistreerd staat met een geldig KvK nummer. Wij beoordelen elk verzoek om te betalen na levering handmatig en behouden ons het recht om het verzoek om wat voor reden dan ook af te wijzen. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.
Er zijn geen extra kosten verbonden aan de verschillende betaalmogelijkheden. Mocht u het openstaande bedrag zelf over willen maken dan kan dit op Iban NL94 ING B 000 59888757 ten name van KubusTotaal. Vermeldt u hierbij alstublieft wel het referentienummer.

Factuur:
Wij sturen u de factuur zodra wij de order hebben verzonden. Heeft u geen factuur ontvangen? Het kan zijn dat deze in uw spam box of map "ongewenste mail" terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kunt u ons een mail sturen met een verzoek tot toesturen van een factuur.

Orders annuleren:
U kunt uw order kosteloos annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Mocht uw bestelling al verzonden zijn, dan zijn wij helaas verplicht om kosten te rekenen voor het annuleren. Dit is € 7,50 per bestelling. Mocht u uw order willen annuleren dan kunt u het beste zsm contact opnemen met de klantenservice, telefonisch danwel per mail.


Wilt u iets weten wat niet hierbij staat?  Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 op telefoonnummer 0181 621 529. Daarnaast kunt ons ook mailen, support@kubustotaal.nl. Ons streven is om uw mail op werkdagen binnen 2 uur te behandelen.